slut på denna vecka

Veckan som var gick så otroligt snabbt, jag var ju ledig nästan hela veckan men endå hade vi något att göra hela tiden. Nu är jag inne på min jobbnatt nr 2 av 9, så antar att denna vecka kommer gå precis lika fort.
 
I lördags var jag, Patrik och Livia och lunchade på sentret. Vi skulle även passa på att reklamera min vinterjacka som hade gått sönder i dragkjedjan. Jag hade ju hoppats på att få en ny, men den modellen som jag hade fanns inte kvar, så jag fick ta en Fjällräven. Men är jätte nöjd med den också ↓
 
 
 
 
 Livia är frisk nu, så imorn ska hon få gå till dagis, ja de kommer hon behöva göra varje dag denna vecka då jag jobbar helt fram till söndag. Men jag vet att hon har de så bra där så de känns inte jobbigt. Vi får se när jag har tid att skriva nästa gång :) kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback