Semester

Igår bokade vi (min lilla familj) en liten semester som vi ska på i mars, det blir en vecka på Teneriffa. Det ska bli riktigt skönt med lite värme, vi har ju den senaste veckan haft en temperatur på -20 ca. Vi ska åka tillsammans med min roligaste kompis jag har, Martina Mykkänen och hennes familj! Så himla kul!

jag tror att Livia kommer att älska de, vi kommer ju få ha koppel på henne hela veckan, får väl snart börja träna på de, precis som man gör med valpar när man ska lära dom gå o koppel. Selen i vagnen funkar nog också? ;) nej jag skojar faktiskt, de ska faktiskt bara bli kul och se henne där nere, hon älskar ju vatten, så vi satsar på en flytväst ist för koppel ;) haha 


Ville bara säga de, nu ska jag äta lite innan jag ska iväg till jobbet :)

Sneakpeak från hotellet,

 

 


Kommentarer
JOHANNA säger:

Verkar som att du har gjort en liten miss i ditt lilla inlægg. Men de går fint. Men ønskar att du ændrar den snarast. Før jag ær væl den roligaste kompisen du har IDA? så då blir ju martina din næst roligaste kompis? Alltså rætta mig om jag har fel. HOV UPP!

Svar: HOV UPP! Du är ju såklart med på min topplista över roligaste kompisar, men Martina har pyttelite sjukare humor än dig, därför toppar hon. ILU! PUSS
Ida's Blogg

2013-01-25 | 04:25:41
mamma säger:

Det gjorde ni rätt i!!!!!!
Fy tusan så kallt det är, men där är nog varmt och skönt.
Livia kommer att ha så roligt med kompis och i vattnet, får man följa med som barnvakt nästa gång??
Ha en bra dag, kram mamma.

Svar: Klart du får :)
Ida's Blogg

2013-01-25 | 13:04:43
Therese säger:

gud vad härligt.. kommer ihåg när vi var där med mormor och morfar... vattenlandet med den svävande vatten kranen som det rann vatten ifrån, sandstranden som var så varm som man knappt kunde stå barfota i utan att bränna fötterna, bak och fram, ut och in dagen på hotellet.. :) ni kommer nog att få det super trevligt.. :)

Svar: Jag har varit där en gång för typ 15 år sedan med min farmor och farfar, jag minns också den röda vattenkraften och vattenlandet :) ja vi hoppas de blir bra!
Ida's Blogg

2013-01-25 | 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback