måndag

 

ny vecka, som de ser ut nu så är jag ledig helt fram söndagskväll kväll. har börjat mitt nya schema, jobba en vecka/ va ledig en vecka. tror de kommer passa mig bra. 

jag, patrik och livia har i eftermiddag varit hemma hos håkon, karoline och lille pernille på middag, så kul att livia och pernille kan lekà ihop nu.. åldersskillnaden känns mindre så fort dom blir lite äldre :) pernille är så söt och hon påminner så mkt om livia när hon var mindre, gör exakt samma ljud. 

 

just nu ligger jag på soffan, gluttar lite på idrotts galan, men bara lite för så himla kul är de ju faktiskt inte?! tror jag ska spana resor ist, för de är kul och de är jag expert på! :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback