livias morfar

idag kommer min pappi (som han själv kallar sig) hit, livvans morfar! alltid trevligt med besök. jag har hållt på med tvätten, snart ser man botten på tunnan, wehu. nu ska jag skala lite potatis och börja panera torsk som blir dagen middag, såklart en massa sås också ;)

körde första passet på gymet igår, har ju haft juluppehåll i ca 3 veckor, men det gick bra, löpningen kändes kanske liiite tyngre men mina ben och min mage var nog som innan, dock världens träningsvärk idag, aoo. inget skönt att gå i trappor eller på toa.

livia verkade piggare idag, så hon är i barnehagen några timmar, imorn ska hon få va hemma med mig och morfar för att sen gå på fredags festen i barnehagen dagen efter.
 
vi hörs senare.
en trött Livia på soffan igår, här har hon också sin nya "browniekooos".. Hon har ju en likadan fast ett vitt får från serien "newbie" som hon älskar och har med överallt, men den här nya brownisen funkar nästan lika bra :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback