Ledig

Denna vecka är egentligen min lediga vecka. Men eftersom de fanns endel extra vakter att ta på jobbet så tog jag 4 extra dagar, tisdag, torsdag, fredag och söndag. Då blir de några kronor extra :) men idag är jag alltså ledig, har precis varit och lämnat Livia på dagis, ska försöka få lite gjort här hemma idag, man hinner inte så mkt som man vill när man jobbar, så idag lyxar jag till det med en heldag hemma själv, man behöver en dag för sig själv ibland.
Livia har dessutom vinteraktiviteter på schemat idag, så hon har de så bra där hon är nu :)

Blir nog ett träningspass mitt på dagen idag också.. Går faktiskt riktigt bra nu.. Kul! Sedan i början på november har jag gått ner 6 kilo och minskat 12% av min fettmassa.. Om 4 veckor är vi på Teneriffa och då gör de inget om 2 kilo till försvunnit! Vi får se..

Livia igår när vi var ute och åt middag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback