<3

Tredje morgonen i rad som jag vaknar innan Livia. Jag är pigg och utvilad. Har börjat gå och lägga mig betydligt tidigare om kvällarna och de hjälper. Jag märker också att 3 timmar på förmiddagen är så mycket mer värt än 3 timmar på kvällen då man endå bara ligger på soffan.

Idag vakna Livia kl 07, så då gick vi upp, klädde på oss och kolla på barnetv i soffan tillsammans, lämnade henne på dagis, åkte och handla, tränat, solat och nu har jag precis ätit frukost. Ska hoppa in i duschen nu.. Sen innan jag hämtar Livia så ska jag försöka sova lite eftersom jag ska jobba inatt.

Idag är de ju alla hjärtansdag, Patrik är i lillehammer på jobb och blir nog ganska sen hem. jag ska jobba senare idag så vi ses nog inte så mkt, men jag har köpt lite rosor för stämningens skull, de låg också en överraskning utanför dörren imorse från Johanna :) 3 vita rosor och en påse hjärtgodisar! Mys.


Kommentarer
Katarina Edströmt säger:

Saknar er så mycket, är glad för er resa vill gärna vara en liten mus och se Livia i baden, men kommer ni hem till Västervik i Påsk????????????På torsdag åker jag iväg till den 16/3!
Hälsningar en glad blivande mormor och din mormor Ida! Hälsa Linn med kram!

2013-02-16 | 01:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback