Heeej

Två lediga dagar är redan som bort blåsta... vet att jag tjatar om att tiden går så fort, men jag kan och kommer aldrig kunna förstå vart den tar vägen? Nu har jag iaf 2 jobb nätter framför mig, sen ledigt ett par dagar till ...men efter dom lediga dagarna så har jag bara 4 lediga dagar kvar på hela månaden, så de blir mycket jobbande nu, känns lite tungt men jag får försöka tänka att jag jobbar för något fint ;)

Idag har jag ringt och bokat tid för passtagning för våran lilla knodd, ambasaden hade liiiiiite vändetid, 3e oktober fick vi en tid som först.. vi hade igentligen tänkt att resa någon stans i oktober, men beroende på hur länge vi får vänta på passet får vi se om det blir någon resa alls eller om vi väntar till våren?

Nu ska jag ligga på soffan och slappa lite innan jag ska iväg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback