Länge sedan sist

Allt för länge sedan sist, allt går så fort och jag hänger inte med och uppdatera här ordentligt. Har saker och göra hela tiden känns de som, men nu när jag ska försöka skriva ner vad som hänt sedan sist så står de still i huvudet. Funderar på om de är som det ska i hjärnkontoret, P sa till mig tidigare idag att jag ställde samma fråga för 5e gången, hmm?

Just nu jobbar jag iafl, eller inte just nu, för nu har vi en liten pause. Jobbar Mån - Ons natt, sen lite ledigt i två dagar för att sen jobba min sista natt för denna vecka, Lördagen.

Idag har vi varit i Sverige och gjort pass till Livia och mig, så om nån vecka har vi giltiga pass hela familjen och vi kan iaf börja se på resor. Om man nu får ledigt, de har jag ju inte kollat upp än.Vi passade också på att fylla upp kyl och frys med svensk mat, mums.

Min näsa har börjat rinna som bara den, inte så kontigt kanske? En liten baby hemma som varit förskyld av och till i snart 4 veckor + att jag jobbade med Johanan i helgen och hon är nu hemma och är sjuk. Hoppas de är bort imorn när jag vaknar :) puss

Kommentarer
mamma säger:

Härligt med lite läsning, dagen är räddad.
Hoppas nu du inte blir förkyld, inte kul.

Puss mitt hjärta, mamma älskar dig.

2012-09-25 | 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback