Tjena grisen!

Shiiit, har idag kört min första timma på gymet med min PT Niklas, jag är död! Känns i varenda muskel i princip. Så jäkla skönt nu efter, där och då trodde jag på riktigt att jag skulle dö, eller svimma i alla fall. Såg stjärnor och hörde hur de börja susa i öronen.

Tror verkligen de här är de bästa för mig, ha någon som vägleder och stöttar upp när jag själv börjar snubbla omkull och tröttna. Så nu har jag köpt 12 timmar som jag ska träna ihop med PT. Eller jag ska köpa dom på tisdag, då är de 10% på PT timmar.

Är så himla pepp på att köra på riktigt nu och få lära mig lite mer. Har redan fått med mig en hel del om teknik, muskler osv. Inte visste jag att man kunde bli helt slut av bara styrketräning, Tjena grisen!!


Kommentarer
Linda säger:

Supersöt griseknoe!

2012-10-03 | 13:59:52
Bloggadress: http://lmoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback