Tisdag

Hallå från soffan, sitter och små gluttar på fotbollen.. Tyskland sparkar på Sverige, men de är en stund kvar så de finns ju en pytte pytte chans endå.

Idag har jag sovit till 14 (jobbade natten till idag), skulle möta Caroline för en fika men vi rörde till de med tider och dagar så de blidde inget av de, vi tar de på torsdag ist :)

Så jag planerade om dagen lite, körde Patrik till Elixia och hämtade en sovandes Livia på dagis, åkte till sentret och köpte lite små saker vi behövde.

Hämtade Patrik efter träningen och hem för middag, sen var de bara för mig och åka till Elixia för dagens träning med Vilde och Nanna, shape + lite cardio :)

Jag är ledig idag och då känns de extra bra att sitta i soffan :) men de blir natt jobb onsdag, torsdag, fredag och lördag.. Ledig söndagen för att sen jobba 4 nätter till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback