Pjuuuu

Ligger på soffan helt slut, i benen! Har varit 1 timma på Elixia och tränat med min PT. Vi körde mest ben idag vilket var så jävla svettigt, jobbigt, tungt men också riktigt kul! Idag är en sån dag som jag känner mig så himla taggad till att verkligen komma igång med träningen och aldrig sluta, jag har gjort de så många gånger förr (slutat):/ men inte nu! De här ska bli min nya livs stil :)

Jag har lite ångest över att jag lagt 5400,- på PT timmar men jag vet att de kommer va värt de :) inte helt omöjligt att jag köper fler när dom här börjar ta slut.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen hämta min prinsessa på dagis, så ska vi åka och handla lite till helgen. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så är vi ensamma hemma då pappsen är i Karlstad.


Kommentarer
Linda säger:

Bra där lådan, heja dig!!

2012-10-13 | 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback