Onsdag

Godmorgon!
Här ligger jag och breder ut mig i sängen helt själv, Patrik har lämnat Livia på dagis och är nu och tränar.
Vi har haft paket öppning i sängen denna morgon, pappsen i huset blir ju 26 år idag, gammalt ju..

Jag tror Livia börjar bli förskykd igen så jag ska koka alla hennes nappar/flaskor och byta rent i hennes säng så alla Brasilien försvinner. Passar inte att hon blir sjuk nu när jag ska jobba en massa. Passar väl igentligen aldrig och de är väl inte om de passar el inte som är viktigast, vill ju bara hon ska va frisk :)

Nu ska jag upp och käka frukost, kl 11 har jag PT timma så då ska jag vara laddad.. Till kvällen blir de och gå ut och äta och fira med min lilla familj och efter de är det natt jobb på mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback