Omg

Sist jag var så trött efter ett pass på gymet finns nog inte?? När jag kom till gymet idag så värmde jag först upp med att gå i uppförsbacke (10% lutning) i ca 8 min, mer en de hann jag inte för då kom min PT och ryckte tag i mig.. Vi körde styrketräning med kondition inblandat.. Körde 5 olika stationer + 2 minuters gång i lutning (15%).. Detta körde vi 4 gånger och varje runda tog mellan 10-12 minuter. Så vi höll på i 50 min. En övning var för exempel; 10 marklyft med ketebells sen springa det snabbaste jag kunde till andra änden av korridoren för att där göra 10 st till.. Totalt 40 marklyft på den övningen x 4 rundor.. alltså 160 marklyft!!! Sen dom andra 4 övningarna, efter passet var jag så sjukt slut i hela kroppen att de tog mig säkert 20 minuter att gå hem ist för 10, tryckte i mig lite mat för att sen lägga mig och sova i nästan 2 timmar :) nu mår jag bra igen och ska tillägna hela min dag åt min 26 åriga karl och våran dotter <3


Kommentarer
Thess säger:

Tack för din fina kommentar vännen. :) Ibland händer det nåt som får en att tänka till så nu gäller det. Lyxigt att ha en PT, skulle jag med vilja ha.
Hejja, Hejja!! :)

2012-10-17 | 15:30:00
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se
Linnsan säger:

Asså fan vad du är bra Ida! :D Gratta prutte!

2012-10-17 | 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback