Minusgrader

När jag åkte till jobbet ikväll så var det -10 grader ute, de är riktigt kallt! Det har varit kallt hela dagen men med en stor sol, så på dagen var de skönt ute, men så fort solen försvann blev det ju jätte kallt.
 
Jag var och träffade Tonje, Camilla och Kristin för en snabb fika förut idag, jag tog inte med Livia för tänkte att det kunde va ganska skönt och gå på sentret utan henne, men de tyckte inte dem, så de slutade med att vi åkte hem till oss så dom fick gosa lite med en trött Livia, Det är slitsamt och va på dagis hela dagarna. Men den här veckan blir de bara 3 dagar för Livia, dem har nämligen planeringsdagar på dagis torsdag och fredag.
 
Imorn ska jag sova, sen åka och träna, de enda som är planerat än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback