Hej mitt Vinterland

De har kommit ca 10 centimeter snö inatt! Jag gick och la mig tidigt igår, tror jag somna strax innan 22, då var de inte en snö flinga på backen, när jag vaknar idag så måste jag på riktigt klia mig i ögonen en extra gång när jag kollar ut, tror jag ser fel, men då säger Patrik "ja de är snöööö"...

Jag har faktiskt precis vaknat nu när jag skrivet de här, var bara uppe med Livia vid 7 och gjorde henne klar, så släppte Patrik av henne på dagis när han åkte till träningen vid 8... Då var jag snabb ner i sängen igen.

Jag ska gå bort till Elixia i all denna snö, de är några plusgrader så jag lär väl bli jätte blöt om fossingarna. Ska va där vid 12 så nu måste jag gå upp ur min varma sköna säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback