Torsdag

Hellojs!
Idag vaknade jag vid 12 tiden och var jätte pigg, hade då sovit i ca 4 timmar. Men efter några misslyckade försök att somna om så var det bara att inse att de gick inte. Så jag gick upp och åt lite mat och fixade mig, hämtade Livia i barnehagen. Sen tog vi bilen ner till sentret för att träffa Caroline och Pernille :)
 
Pernille är 4 månader yngre än Livia, om något år kommer inte den ålders skillnaden att märkas men nu ser man de så tydligt! Hon är så lite och söt. Blev en massa babbel och en ny vinter jacka till mig.
 
Livia och Pörnie :)
 
 
Livia har sin nya "pälsväst" på sig idag, som hon fått av Tonje och Camilla i
1 - årspresent.

 

Imorgon blir de inte så jätte mycket sömn efter nattpasset då jag ska vara på Elixia för ytterligare en timma tillsammans med min PT. Det ska bli kul!

Får se om vi hörs imorgon/idag? Kram


Kommentarer
Thess säger:

Jag springer på 8 km/h o går på 5,5km/h, känns lagom så kan man alltid öka med tiden. :) dom få gångerna jag bara sovit 4 timmar brukar jag decka i soffan vid 7 typ. :P

2012-10-19 | 17:22:11
Bloggadress: http://Linoubli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback