Fredag

Veckan har rullat på och vi är redan framme på fredagen, önskar jag kunde säga "äntligen helg" som så många andra men jag har ju två nätter kvar att jobba.

Idag var jag på gymet strax innan 15 för att köra ett pass med min PT, körde axlar, bröst och mage.. Inte så svettigt som dom tidigare men mina muskler är riktigt trötta nu :) härligt.

Nu på eftermiddagskvällen har vi haft och har fortfarande de traditionella fredagsmyset som verkligen är så mysigt, ätit tacos, lekt och myst med våran lilla bebis. Nu sover Livia och godiset åkt fram och vi hänger i soffan, inväntar xfactor :)

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Thess säger:

Fredagsmyset finns inte skrev jag precis på min blogg och så kollar man alla bloggar och fregasmyset slår mig rätt i ansiktet. ;) Ha en mysig fredag. :))

2012-10-19 | 21:56:52
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback