Sjuk

Jag har varit sjuk dom senaste dagarna, typ 5 dagar. De började lite lätt med halsont och förskyld och när jag hade haft de i två dagar kändes de som att de var påväg bort och att de säkert bara va en sån där liten mini förkylning som jag brukar få någon gång ibland, jag hade dock fel, de hel vände åt andra hållet och blev dubbelt så mycket mer! Så idag är väl första dagen som jag känner mig ok. Så ska försöka jobba inatt.

Så eftersom jag ska jobba så tar jag de mest lugnt idag. Tog med mig täcke och kudde ut till soffan för att se efter 10 med Marlou, här ligger jag fortfarande. Ska ta något att äta och sen fortsatta ligga på soffan.

Livia är på dagis, ska hämta henne vid 3 tiden.. De går omgangssyke på dagis (spy/diarré) fick jag veta idag när jag lämna henne, men eftersom hon var där igår så hjälper de nog inte och ha henne hemma, hon har antagligen redan bacillerna, om de bryter ut el ej kvarstår att se.. Kanske bryter it lag till helgen när vi är lediga hela familjen? De är ju oftast då sjukdomar uppstår här hemma.. När alla är lediga alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback