Resultat

På torsdag har jag min sista PT timma, jag hade min 11e timma igår.
När jag började träna med PT för nästan exakt en månad sen så fick jag väga mig på en sån våg som gör en kropps analys, ser hur mycket fett, muskler, vätska osv man har i kroppen. Igår vägde jag mig igen, då visade vågen på att jag fått bort 5 kilo fett samtidigt som jag byggt 2 kilo muskler. Den basala förbränningen har ökat och den totala fett procenten har minskat med 7%... Så himla kul och få resultat på papper :)

Nu ska jag fortsätta att träna själv fram till jul och så får vi se om jag kanske köper en omgång till med timmar efter jul? Det har iaf varit så sjukt värt de, jag har fått fina resultat på papper och lärt mig massor :)

Nu sitter jag här i morgonrock med tända ljus, precis duschat efter ett svettit pass på löpbandet. Ätit skit god lax med fetaost/Philadelphia röra och grönsaker :)


Kommentarer
Thess säger:

Tack gumman och bra jobbat själv döhh. ;) pusss

2012-11-15 | 15:25:26
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback