Natten

Livia somnade som vanligt utan problem igår, men mellan 00-01 så var jag säkert upp 10 ggr.. Hon gnällde/grät och ville inte somna om. Jag tog tillomed in henne till mig (första gången på över ett halvt år), men då for hon runt som en jäkla virvelvind och va precis överallt, slog mig i ansiktet och så omysig man bara kan va. Så jag la in henne till sig och gav henne en flaska välling, vid 01 hörde jag henne sista gången tror jag? Kl 08 ville hon upp. Så nu ligger vi i sängen och ser på baby Einstein, snart dax för frukost :)

Patrik har inte varit hemma inatt, han har varit i Oslo och gått ut med grabbarna, så Livia väljer sina nätter att va jobbig på, alltid när man är själv med henne :p de handla ju bara om en timma som hon va jobbig, men för mig kändes de som minst 5 timmar ;p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback