Halsont

Jag börjar min lediga helg med halsont. Så typiskt, blir jag sjuk så blir jag de alltid när jag är ledig, varför? :/ 


Nu ser Livia och jag på nysgjerrige Nils (nikke nyfiken), hon ska få välling och lite kläder för att sen gå till dagis, det är fredag och hennes favoritdag på dagis. Alla avdelningar samlas nämligen och har sångstund.

Efter lämningen på dagis så kryper nog jag ner i sängen igen.. Kl 15 har vi utvecklingssamtal, spännande :)

 

Måste bara få berätta om en heltfantastisk natt (för småbarns föräldrar), Livia somnade strax innan 20 igår, utan problem. Sov helt till kl 07:30 imorse och jag har inte hört henne 1 enda gång! Dom nätterna blir fler och fler och jag älskar att vakna utvilad på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback