Fredag

Jag har skoskav, ett jätte ont skoskav! Tycker jätte synd om mig själv.
Gick till stan fram och tillbaka igår med nya skor, självklart skulle dom skava sönder båda min hälar. Att jag och Tonje var på gymet och powerwalkade 5 km gjorde inte saken bättre heller!
 
Nu är jag på jobbet, har en liten pause, började kl 20 idag, så jobbar bara till 04!
Då ska jag hem och sova, ladda om, för vid 10 ska jag, Johanna och Sara åka till Karlstad :) Vi ska ha 2 dagar med skoj och så ska vi såklart fira Johannas födelsedag, 25 år blir hon imorgon.
 
Slänger upp en bild  på Livia som Tonje tog hemma hos oss tidigare idag,
Livia har dragit ut hela pappersrullen, idag igen.
 
 
 

Kommentarer
Linda säger:

Söt liten skitunge :-)

2012-11-11 | 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback