Update

Blev lite bloggtorka ett par dagar men nu är vi friska och pigga så nu får de bli ett litet inlägg. I lördags efter att jag hade sovit ett par timmar så kände jag mig lite piggare, dock inte helt bra men när man inte är "hemma" så ofta så vill man ju passa på att göra så mycket som möjligt. Så på kvällen åkte vi tillsammans med Frida och Jonas hem till Henrik och Linn där vi åt grillat och kollade på hockeyn. Vid 00:30 åkte vi hem, eller jag hoppade av på stan och umgicks lite med ett par andra tjejkompisar och klockan halv 4 på morgonen var jag hemma, väldigt smart med tanke på min förkylning ;) nooot. 

Igår åkte P tillbaka till Norge, så Livia och jag är kvar här i viken själva. Livia och jag var ute hela dagen och besökte lite släktingar. På kvällen blev de sleepover hemma hos Sanna, Kira och Elvin. Vi kollade på BB och käkade varma mackor. Alla barnen somnade i sina egna sängar så duktigt, men den enda som var duktig och sov i sin säng hela natten var minstingen Elvin, men ganska mysigt och ha alla barnen i sängen också :)

Vid 13 tiden idag mötte jag upp mamma och mormor hemma hos mormor för lunch och hennes otroliga morotskaka, satt ute i solen och åt, sommarkänsla till max. Och nu är jag hemma hos Mamma och Conny ute i Skvagerfall och har precis fått grillat, man kan inte tröttna på grillat, mums! Blir en lugn och skön kväll här.

Sist och kanske minst (till storlek iafl) Livia har fått sin först tand idag, grattis mammas lilla gnällspik, men helt ok och va lite gnällig när man har ont faktiskt.  


Kommentarer
jojo säger:

Neemen har hon fått liten tand <3 liten tjej blir stor!! Miss u

2012-05-09 | 00:21:32
Bloggadress: http://nagraraderommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback