Lördag

Godmorgon :)
Jag vakna nyss av att de kom in en naken nybadad liten tjej och kröp ner hos mig, hon och pappsen har varit vakna sen strax efter sex och jag fick sova, tack! Nu napar dom och jag kan inte somna om. Ska ut på promenad med Ia och Tuva om en stund, det ser faktiskt ut och va fint väder ute.

Har lite skoskav under en tå, vart mkt promenerande igår, nästan 2 timmar på morgonen och 1 timme på kvällen tillsammans med Sanna :) vi gick utan barnvagnar och gud så skönt och kunna svänga med armarna ordentligt haha..

Annars igår kväll så var vi hemma hos familjen Nyman/Blomberg och kollade hockeyn och mös i soffan. Livia somnade i Elvins säng och sov där tills vi skulle hem och utan problem så satt vi henne i bilstolen och åkte hem och la henne i sin säng.. Man har ju alltid en liten oro att dom ska vakna och inte kunna somna om. Men icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback