Varmt

Just nu sitter jag ute på baksidan i solen och det bränner på kinderna faktiskt :) På andra sidan huset, i skuggan så är de 11 plus! Så här i solen där jag sitter är de säkert upp mot 20 :) blåser ingenting heller.

Idag började jag, Patrik och Livia dagen på Elixia :) skönt och komma iväg och träna på morgonen så har man de gjort! Idag gick jag faktiskt både till och från gymet och de är 6km. Dock hann vi inte gymma helt klart då Livia var lite gnällig på barnpassningen att dom kom ut med henne till oss.

Nu ligger Livia här bredvid mig och sover i vagnen, hon sover så bra ute :) jag håller på och dö i värmen, så jag måste in och ta något kallt och dricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback