Skatteåterbäring

Jag är en av dom som inte fått hem min selvangivelse(vet inte va de heter på svenska, men de där papret man kan se vad man får tillbaka/betala i skatt), men så gick de visst att kolla på internet, och vad jag kan se så är jag en av dom som får tillbaka på skatten vilket känns otroligt skönt med tanke på att jag ska va ledig obetalt i sommar, eller inte helt obetalt då man i juni får feriepengar (semester ersättning). Men de kan ju va gött och ha lite extra, spara lite skulle ju va på tiden kan tilläggas.


Kommentarer
Ia säger:

Varför ska du gå obetald i sommar? Går inte mamma dagarna ut i okt? :)

2012-03-25 | 08:16:43
Bloggadress: http://ialinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback