OMG!!

Nu ni smala snygga människor ska ni få något att gotta er i!

Jag har inte ställt mig på vågen på ett tag, typ 2 veckor, kanske för att jag lite undermedvetet vetat att synen på siffrorna kommer få mig att vilja slå mig i hövve och spy typ!! Idag tog jag mig mod och ställde mig där, ett under att vågen inte gick sönder? SEXTIOFEM,SEX kilo.

Jag som varit så duktig och tränat 4-5 ggr i veckan sedan början på januari? Ska man gå upp i vikt då?

Okeeej kompisar, jag har varit jävligt duktig på att äta också, äta massa skit, eller inte skit men dålig mat, eller inte dålig mat men onyttigt !!

Innan jag blev pregnent så vägde jag 62 tunga pannor, nu vill jag gå ner till 60 lätta pannor.. Hellst lite mer, men jag måste känna att de är möjligt att nå mitt mål så nu blir de och fortsätta med träningen och äta nyttigt.. Typiskt att jag uppdaga detta på en fredag, jag som hade tänkt gå raka vägen in på Coop i eftermiddag och köpa choklaaaad hahah.


Inte lätt och va tung..
Om det går åt rätt håll kanske jag är så modig att jag lägger ut fler bilder.


Kommentarer
Idiseen säger:

Du är världens coolaste:)!

2012-03-09 | 10:45:14
Ia säger:

Go you! Fan vad du är grym. Fortsätt så!

2012-03-09 | 11:35:40
Bloggadress: http://ialinde.blogg.se/
mamma säger:

muskler väger mer än fett, det vet du ju.

Du skapar en massa muskler nu när du tränar, tokfia!! älskar dig,mamsen.

2012-03-09 | 11:48:17
Anna säger:

Jag gick ner typ 6-7 kg på en månad genom att räkna kalorier med ShapeUp - appen ;) från runt 62 till 55-56 :)



Underbart att du lägger upp bild! Älskart, :)

2012-03-09 | 14:26:51
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/
Putte säger:

Spelar ingen roll om du väger 100 ...älskar dig iaf !

2012-03-09 | 19:48:34
jojo säger:

Haha va rolig du ær gums, men du vet vad jag sa i telefon... Sæger som Putte By the way! <3

2012-03-09 | 23:56:33
Bloggadress: http://nagraraderommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback