Lite gnäll

Ååå vad jag vill sova! Livia vaknade runt 07 idag och var jätte pigg, jag bara låg och vänta på att hon skulle somna om som hon nästan alltid gör efter sådär 30-40 minuter, men nej, inte idag!! När klockan var 8 var jag så trött på att hon låg och sprattla och dessutom var hon skit trött, så jag packa ner henne i vagnen och gick ut och gick.. 50 minuter tog de innan hon somna!!!

Nu ligger hon utanför sovrumsfönstret och sover så gott, jag vågar inte släppa henne ur sikte (gångbana och väg precis utanför fönstret). Patrik ligger bredvid mig och sover och Linn ligger i vardagsrummet och sover, hon har jobbat natt. Jag vill också sova ju, ikväll går jag och lägger mig samtidigt som Livia tror jag. ZzzZzzzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback