Leksaker

P kom hem med nya roliga leksaker till Livia :) eller dom var roliga i 2 minuter sen vart hon skit arg, just nu är dom roliga igen.. Vilket temperament en sån där liten kan ha och hjälp va frustrerande de kan va för en annan! Just nu känns de skönt att de bara är 1,5 timmar kvar tills världens bästa, fina, goa, mest älskade (osv osv) bäbis ska sova. Så får man kanske inte säga? För man ska ju bara säga sånt som hörs bra ut och som ska få folk att tro man är en supermorsa? Haha men sån är inte jag, alltså en sån som ska få de och låta så himla bra, men supermorsa är jag!! ;) haha


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Joo då, visst får man säga så! Dagarna är intensiva när man har en bebis, och då är det inte så konstigt att det är skönt när man väl får pusta ut :)



sv: Japp, han sitter faktiskt riktigt bra nu. Det roliga var att det hände från en dag till en annan. Men jag vågar inte ha honom själv på hårt underlag än, han tippar ibland.

2012-03-13 | 08:56:19
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig säger:

Ja, då har dom väldigt lika nattvanor! Jag ska försöka trappa ner på nattamningarna nu och plocka bort en i taget. Man blir ju så sliten av att aldrig få sova mer än ett par timmar i sträck.

2012-03-14 | 09:44:35
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback