Latmask

Handlat, promenerat och frukostat är de jag hunnit med idag, skulle väl egentligen hunnit med ett par saker till, men jag är så otroligt lat idag! Skulle kunna tänka mig att ligga på soffan hela dagen med en fet godis påse och 100 gossip girl avsnitt, i mitt tidigare liv (innan Livia kom till världen) så hade jag minnst ett par just sådana dagar i månaden, nu har jag max en halv sån dag varannan månad :p skillnad!! Det konstigaste är att även att jag har så mkt mindre sånna dagar får jag inget gjort iafl :) haha

Försökte mig på att adressändra förut men njaaae de gick inte så bra, jag vet ju inte vilket lägenhetsnummer vi har och vilket vi kommer få osv osv .. hittar inte något av kontrakten, strukturerat liv? Nej :D rörigt? Ja!
Jag skulle behöva någon som liksom puttade på mig och slog mig på fingrarna om jag inte gjorde saker ordentligt, för va skönt de skulle va och ha allt på sin plats och lite ordning och reda.

Vet ni föresten vad som är så typiskt, jag var inne på coop och handlade frukost förut, så tänkte jag "att eftersom jag handlar med shop express så kan jag ju faktiskt ta en liten stratos sjoklade utan att någon ser vilken liten tjockis jag är" så jag kastade ner chokladen i påsen snabbt och gick sedan till kassan för att betala, när jag registrerat mitt kort och de i vanliga fall är dax att betala så kommer de upp på min sjärm "Kontrollering i kassa 8" Neeeej, nu var det bara gå till kassa 8, lägga upp allt på bandet och bekänna sitt brott, ätachokladismyg brottet. Man ska inte fuska!! Man blir straffad, på direkten.




Kommentarer
Ia säger:

Jaså? Vart på storgatan? Vi bor ju på 13! :) när & hur länge stannar ni? Det måste vi bara göra! :)

2012-03-27 | 14:16:56
Bloggadress: http://ialinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback