Klockan

Även att vi sovit exakt lika många timmar som vanligt så känns de så otroligt mycket bättre när man vaknar och ser att de står 08 på klockan istället för 07! :) Dock har vi ett litet problem, jag skrev ju om nattrutiner för ett par dagar sedan, och som jag skrev då att saker ändras så fort, ja vi har ett intyg på de här hemma just nu, Livia har totalvägrat att sova två kvällar i rad även att hon är trött ... börjar gråta så fort jag lägger henne i sin säng, så ena kvällen fick hon somna med mig i våran säng och igår fick hon somna i min famn. Somna i min famn har hon inte gjort på månader så de var faktist mysigt, men bättre om hon somnar i sin egen säng som förut!

Vad händer idag? Nästan allt i Norge är stängt på söndagar, men blir de lika fint väder idag så blir de kanske och sitta på någon uteservering som har öppet, vi får se :) Först powerwalk och frukost med lillaskruttan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback