Godmorgon

Hello, när vi vakna idag så var de första jag gjorde och titta mig i spegel, det röda var borta :) Patrik höll på att skrämma upp mig igår kväll med att jag kanske skulle vakna upp med blåsor i hela ansiktet :p

Livia sov till 8 idag istället för 7, 13 timmar. Så denna morgon klagar inte jag. Hon har käkat gröt och jag ska göra mig lite frukost strax.

Inatt har de kommit 1 decimeter med snö så jag skippar min promenad till EIXIA (3km) och tränar ikväll istället. Får bli en lite kortare promenix med Livia då hon ska sova förmiddag.

Igår när Patrik kom hem så hade han med sig en bukett tulpaner. När Johanna kom förbi senare på kvällen hade även hon med sig blommor :) så nu är de lite extra fint här hemma till visningen i eftermiddag.

Lila tulpaner får mig att tänka på fina mormor (Christina).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback