:)

Dagen har varit bra trotts tröttheten. Kl 11 var jag på jobbet för ett litet möte med min chef ang min tillbaka gång till jobbet, jag börjar ju jobba 10 maj igen, hjälp va fort tiden går.

Efter de tog Livia och jag en promenad hem igen, pyssla lite här hemma :) vi ska ha visning här på tors/fre och då vill man ju att de ska se lite bra ut! Men de är inte lätt när man bor 3 + Livia på 42 kvm!!

Vid 17 tiden åkte jag och träna, el träna och träna, 5 km på bandet slutade det med.. När jag kom hem stod maten på bordet, chicken curry, hur glad blir man inte då? :) jag som alltid är så himla hungrig när jag kommer hem från träning.

Nu har jag precis sövt Livia, Linn sover, Patrik är hos Robin och ser hockey. Ska jag gå och lägga mig redan nu som jag skrev tidigare idag, en liten nap iafl? Ja!! Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback