Att flytta

Fyyyyy va jobbigt och tråkigt! Hela dagen har vi hållt på. Fast vi hann med ett besök på Ikea också där vi skulle ha en badrumsmatta, BARA en badrumsmatta haha.. Njae 3000 slutade de kalaset på, de är så kuuul på Ikea, jag vill ha så mkt :))

Påvägen hem så svängde vi in på en lite tråkigare affär, där beställde vi kyl & frys, tvättmaskin och spis. Inte riktigt lika kul och lägga pengar på sånt :p

Nu ligger jag på soffan, mer död än levande! Vet inte vart jag ska börja i detta hem som ser ut som ett bombnedslag! Imorgon blir de och städa och tömma förådet i gammla lägenheten för att lämna ifrån oss nycklarna kl 16.

Jag säger Godnatt...om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback