Södag

Men hej bloggen! Min blogglust är som bortblåst, jag är mest trött och längtar till semestern!! 7 nätter kvar att jobba nu. Livia och Patrik åker till västervik om redan en vecka och jag börjar nästan gråta när jag tänker på att jag ska va kvar i Norge utan dom i 8 dagar!! :'( buhu!! Mina fina älsklingar.

Vi var och hälsade på, på Livias blivande dagis Trollebo i fredags, kändes så bra :) på dom flesta dagis i Norge ingår inte mat utan måste senda med "Matpakke" varje dag, men här betalar man en liten summa och så får hon mat varje dag :) så himla bra! Avdelningen hon ska gå på är en små barns avdelning, 0-3 år. De är plats för 15 barn men de kommer inte bli fullt till hösten så de känna skönt att dom bara kommer vara ca 12 barn. Första dagiset vi fick plats på var de 30(!!) barn på varje avdelning. Aja så de känns bra :) nu hoppas vi på att vi kan få skola in i början av augusti istället för slutet för jag känner att de tar på både Patrik och mig när vi jobbar nästan fullt + att vi har Livia hemma hela tiden.

Igår hade vi fullt hus här, middag oc lite fest :) trevligt! Jag var lagom trött imorse när Livia ville upp, jag somna ca 03 inatt så inte så mkt sömn. Nu ska jag strax åka till jobbet. Vi hörS, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback