Sängen/soffan

Idag fick jag sovmorgon till halv fyra(om jag ändå kunnat).. Patrik tog med sig Livia och åkte iväg, även om jag fick sova typ hela dagen så gjorde jag inte de, nej min hjärna säger åt mig att vakna klockan 12!! längre än så gick inte, men jag har faktiskt nästan hela dagen legat i soffan och sängen och bara varit, så skönt. När Patrik kom hem där vid halv fyra tiden hade han med Ciao Bella sallad till mig :)) namnam.

Nu dom sista timmarna ikväll har jag umgåtts med min lilla böna, vi har lekt och badat och nu sover hon så sött i sin lilla säng. Grannarna har värsta festen så de är ett under att hon inte vaknar? Aja snart ska jag till jobbet så jag ska försöka få i mig lite mat och få på mig lite kläder, adjö!


Kommentarer
Patrik säger:

Vad mysiga ni e <3

2012-06-09 | 22:26:48
Ida säger:

Du är mysig!! <3

2012-06-10 | 05:11:46
Bloggadress: http://distanceandtime.blogg.se/
Krismus säger:

awww sööööta! :)

2012-06-11 | 08:14:05
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback