Måndag

Nu var 3 nätter på jobbet avklarade, nu är jag ledig helt till torsdag natt. Tanken var att jag skulle åkt med P till Göteborg idag och imorgon vidare till Västervik. Patrik hade tandläkartid på torsdag i Västervik, men nu vart de lite akut med hans tand så han åkte till Göteborg själv (jobb) och kommer tillbaka imorgon och går hos tandläkarn här istället. Så Livia och jag är själva tills imorgon. Fy vad länge sen de var jag sov själv känner jag nu, läskigt! sist Patrik var iväg hade jag tur och ha Angelika här, nu är de nästan så jag vill hämta in Livia hit!

Eftersom jag jobbade till 07 imorse och Patrik åkte till Gbg så var jag ganska trött när jag skulle va mamma åt min lilla tjeja utan att ha sovit något. Och när föräldrar och familj bor långt bort så är de tur man har vänner som kan ställa upp och passa på Livia :) så Johanna och angelika kom och hämta Livia så jag fick sova mellan 13-17, underbart! Tack.

Nu ikväll blev de grill och fotboll med Johanna :) synd att de sluta som de gjorde på fotbollen.

Godnatt


Kommentarer
Johanna säger:

Inga problem. hon ær lika go som førældrarna <3

2012-06-12 | 02:00:05
Bloggadress: http://nagraraderommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback