Livia, 8 månader

Kontrollen igår gick bra, nu har vi en tjej på 75 cm och med en vikt på 9760 gram.. En rejäl gobit! Idag på självaste nationaldagen blir hon 8 månader gammal, de är ju inte klokt va fort de gått! Hon är så underbar nu (och har väl varit för de mesta), händer så mycket, börjat vinka och klappa händerna :) när man säger "haaaa deee" (hej då på norska) så härmar hon och får de nästan att låta som hon också säger ha de... Allt detta på bara ett par dagar! Krypandet får vi se när de kommer, de är inte med på intresse listan för henne just nu iafl. Men de kommer väl de med.

Nu ska jag sova, hon vaknar ju nästan alltid mellan 06 och 07 .. Ibland redan vid 04 för mat, men det blir mer sällan nu... Och vet ni, de funkar fortfarande att bara lägga in henne i sin säng på hennes rum på kvällen när hon ska sova. Jag överdriver inte om jag säger att de tar max 3 minuter tills hon sover och jag är sååå glad över det :)) Gonatt!

Så här kan det se ut,


Kommentarer
Anonym säger:

ohh, jag som sagt, "tänkt när hon börjar vinka" så jäkla gulligt, skynda hem med er och vildingen!

2012-06-07 | 16:49:28
Anna säger:

Det är så roligt när det verkligen händer grejer hela tiden och man börjar förstå deras språk och märker att de förstår oss!

Emil vägde 10360 och var 78 på 18 mån kontrollen, tänkte livia dra om?! :)

2012-06-07 | 22:51:40
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback