Halva dagen har redan gått

Klockan är snart halv 2, men för mig känns de som morgon .. När Livia tog sin första nap vid 11 tiden så hängde jag på, 1,5 timme! :) otroligt skönt, känner mig seg sedan utgången i lördags, tror jag ? hehe
Nu har lillan fått i sig lite lax och pasta och ligger här på mattan och leker, jag ska duscha och fixa mig, måste verkligen köpa lite nya kläder till henne, hon har verkligen inget kvar och speciellt inget som passar ihop.. byxor är verkligen prio 1! Även om de snart är sommar (förhoppningsvis) så är de ju liksom svalare på kvällarna osv..






Måste köpa en låda till balkongen också där vi kan ha dynor bl.a när de regnar och så.


Kommentarer
Anna säger:

Vad har hon för strl?

2012-06-04 | 19:12:39
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/
IdaI säger:

Anna, jag har glömt koden til din blogg :p

Hon har stl 80 just nu :)

2012-06-04 | 22:24:12
Bloggadress: http://distanceandtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback