:)

Vilken skön dag! Livia och jag gick upp vid halv 8, klädde på oss och tog en lång promenad med vagnen, eller iafl 4 km. Lekte lite när vi kom hem och vid 09.30 så tog vi en nap på 1,5 timma. Så vid 11 vakade vi pigga och glada. Då gick även pappsen upp, han är hemma och är sjuk idag, han har en tand som är jätte inflamerad som skall rotfyllas men inflammationen måste gå bort först. Igår var han hos tandlegen 2 gånger!!

Vi åkte iafl och stor handlade, så nu är både kyl och frys fulla med massa god mat. Till lunch blev det grillat kött och grillade grönsaker. Efter de så tog Patrik och Robin med sig Livia en sväng och jag har fått massor gjort här hemma, bl.a skruvat ihop en sån där dynlåda eller va de heter, våra dynor i ute möblerna har blivit ned kissade av regnet en sådär 10 ggr kanske, så de var på tiden att dom fick sin låda att ligga i när de regnar :)
Har även rensat och städat våran stora garderob som igentligen är jätte praktisk men oftast andvänds på fel sätt av oss, nämligen till att slänga in massa skit i, tyvärr. Men nu är de fint där. Nu håller jag på och tvätta, men de sköter sig rätt bra själv. 

Ikväll tror jag att jag dissar fotbollen, tycker endå bara de är kul när Sverige spelar. Istället blir det att se dom sista avsnitten av Gossip Girl season 5, äntligen!!!!  


Kommentarer
Thess säger:

Åh har du inte sett dom än, jätte spännande. :)

2012-06-13 | 22:53:12
Bloggadress: http://thesstartor.blogg.se/
Sandra säger:

Ja där ser man! Inte jättemånga med det namnet så det är ju lite skojigt :) ja, jättefint namn! Vi har bra smak!

2012-06-14 | 09:27:29
Bloggadress: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback