Tungt

Våran vagn och snö går inte ihop, så jäkla tungt!! Var som ett mindre träningspass och gå till skattekontoret, var tvungen att lämna in papper på Livia. Får försöka se de positivt, att när jag väl kommer ut så bränner jag lite extra. I vanliga fall (utan snö) så älskar jag att va ute och gå med vagnen, men de blir inte så mkt av de just nu tyvärr..

Nu ska jag äta lite frukost, inte hunnit de än, de får kanske bli en brunch ist.. Ägg, räkor, avokado och majonäs :) mums !

Bilden är tagen påvägen hem,


Kommentarer
Martina säger:

Då ær det bra du kommer till oss vi har ingen snø æn :) idag var det som vår hær, jætte skøønt :))

2012-01-11 | 23:22:50
Ida säger:

Marte, ja kommer på måndag :))

2012-01-12 | 00:16:22
Bloggadress: http://distanceandtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback