Trögt

Lite trögbloggat för min del, ser att det är en del andra som är lite halv lata på sina bloggar också. Men när man har mkt annat att styra med så kommer bloggen lite på sidan. Dom sista dagarna har jag mest umgåtts med Johanna och Angelika på dagarna, lunchat på stan och kvällarna har de blivit träning. Om jag har ont i kroppen idag? JA! Typ över allt. Nu har jag precis kommit hem från träning, så de ska bli gott med mat och en dusch :) sen ska jag mysa med min kille som jag varit alldeles för dålig på dom senaste dagarna. Puss


Glad tjej hemma hos Angelika på bullkalas :)
image description

Bullbakerskan och Livia
image description

Kommentarer
mamma säger:

Hej, varje dag så går jag in på din blogg, tycker det è dagens mysstund. Man kan inte alltid hinna med det som man vill, men kärleken è viktig. Hoppas ni tre har det bra, kramiz från Skvagerfall.

2012-02-01 | 08:34:47
mamma säger:

MORMORS LILLA GULLUNGE, HON È SÅ SÖT.

2012-02-01 | 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback