Sova

Livia har börjar somna tidigare om kvällarna nu, förr var hon alltid vaken med oss fram till 23 -24 ca.. Men nu ser man på henne att hon är faktiskt trött redan vid 20-21, så nu ett par dagar har hon somnar där omkring och sovit för natten. Än så länge sover hon hyffsat länge på mornarna men även där märker jag att det blir tidigare, idag sov hon till 9. Så hon sover ca 12 timmar per natt. 

Jag ska verkligen inte klaga över att behöva gå upp klockan 9, det kan det vara värt nu när jag och P får lite "egen tid" på kvällarna :) Igår kunde vi liksom se en hel film utan att bli "störda" :) Att jag somna efter 20 minuter är ju en helt annan sak hehe. 

Nu ska jag förbereda lite inför min lunch!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback