Hemma

Nu är vi hemma igen, kom igåreftermiddag efter nästan 10 timmars resa. Vi stannade på Ikea i Örebro, i Karlstad och i Charlottenberg innan vi kom hem, så endel pauser blev det med lite shopping och lite sträckningar för vårat hjärta som sov hela vägen! Hon var bara vaken när hon skulle ha mat ... Hur ska natten gå tänker man då? Jo hon somna strax efter 23 och sov till 06, då fick hon mat och nu sover hon fortfarande min lilla gluldklimp :)

Idag kommer Lotta på besök :) Det ska bli så himla kul! Men innan hon kommer måste jag röja undan lite här, Livias kläder och alla julklappar ligger överallt.. Lika bra och börja med det nu medans hon sover :) Kram


Kommentarer
gammelmormor säger:

Hej, skönt att resan gick bra, hon vår lilla Livia är ju bara så fantastisk, saknar er här, vi sågs inte så mycket men jag visste ju att ni var i närheten! I morgon åker jag på kryssning!

Ta hand om er! Kramar mormor

2012-01-04 | 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback