:D

Hallå, här har vi varit vakna sen strax efter nio :) Vaknade pigg och utvilad, somnade runt 23 igår, jag var trött och P var ute med kompisar så efter att ha läst nästn 100 sidor i min bok så somna jag gott :)

Tidigare på kvällen så var jag borta hos Angelika och åt taco, såg gossip girl och gladiatorerna. Det var trevligt och skönt och komma ut lite nu efter att man varit sjuk och hängig. När Angelika och jag stod och laga maten så låg Livia i sin bilbarnstol och kollade på oss, prata för fullt och ville ha uppmärksamhet så jag böjde mej ner och prata med henne och skakade hennes kropp som hon älskar, till svar får jag ett SKRATT :D Världens finaste skratt! Flera ggr om. Så fint. Men efter det så har hon snålat på skratten. Hon har ju väldigt länge haft världens största smajl i ansiktet när man pratar till henne men nu, nu var de världens smalj med ljud. Det var så härligt att se.

Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit och tränat nu på förmiddagen så de behövs ;) men först ska jag slänga i lite färg i håret. P har tagit med sig Livia till Hydranten och ska se på fotboll.
Till kvällen blir det kebab och film här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback