Arg på mig själv

I lite mer än en vecka har jag verkligen försökt tänka på vad jag äter. Liksom inget godis och ingen läsk.. Inte heller någon pasta, bröd, eller ris. Jag har läst på lite om lchf och försökt köra de så bra jag kan. Så idag så lagade jag och Johanna hamburgare m lchf bröd och hela baletten. Allt är prima MEN då köper jag ett par jätte gods hals tabletter typ.. Som jag TROR är kalorifria? Smäller i mig HELA påsen efter maten och njuter av smaken tills... Jag läser där bak, socker fria är dom men 47 kalorier per hundra gram!!! NEJ jag som har varit då duktig och hållt mig under 5-6 kalorier per 100 gram! Va ledsen jag blev på mig själv, hade jag vetat de hade jag inte ens tittat på dem :p haha där har ni mig i ett nötskal. Jag var helt säker på att jag fick äta dom ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback