3 månader

Livias 3 månadersdag började hon som oftast med världens smajl när man pratar med henne :) dock vände de ganska fort! Hon blev en super grinig bebis, inget hjälpte... Mat, dusch och vaggning i famnen. Tillslut åkte ytterkläderna på och ner i vagnen, efter att varit ute i 2 minuter sov hon som en stock! Nu ligger hon fortfarande i vagnen och sover.

Jag kan knappt förstå var tiden de 3 sista månaderna tagit vägen? Det har hänt så otroligt mycket! Det händer något nytt varje dag, hon utvecklas så fort och de är så kul och se.





Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Jo det är ju så, trots att jag tycker det är roligare nu när Elton är större får jag samtidigt en klump i magen när jag tänker på hur snabbt det går.

2012-01-06 | 15:14:28
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback