1/1 2012

Första dagen på 2012 och sista dagen i Västervik innan vi åker tillbaka till Norge. Det har varit 2 super bra veckor här och vi har haft en så fin jul, ett bra nyår och träffat så mkt underbara vänner och familjemedlemmar :)

Denna morgon började jag och Livia med ett skönt bad tillsammans :) sen mat och mys i sängen. Nu har hon och P åkt iväg en sväng och jag ska börja lite smått med våran packning (typ 10000 saker).

Senare idag blir de lite besök här och var och kvällen hoppas jag blir lugn i en soffa med typ pizza och godis :) nej jag har inga nyårs löften om att jag ska gå ner ett x antal kilo el börja träna.. Jag har aldrig kunnat hålla sånt där ändå :p

En bild från igårkväll :)

 


Kommentarer
Anna säger:

Det bästa nyårslöftet är att ta vara på varandra :)

Gott nytt :)

2012-01-01 | 14:47:21
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/
Linda säger:

Lååådansson, det är ju första dagen på 2012 idag, eller har du wamlat bak ett år? ;)

Så fina ni är!

2012-01-01 | 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback