Tönt?

Vet inte om jag är töntig? Men jag vill hellst inte ge mig ut på någon promenad med Livia denna förmiddag, i vanliga fall så brukar hon alltid somna ute i vagnen på förmiddagarn och sover jätte bra! Men idag är de -20, jag vet inte hur bra det är för hennes lungor? Nu sover hon i vagnen fast inomhus, har sovit ca 1 timma och jag har inte fått något gjort!

Idag är det fredag äntligen, det betyder att pappsen ska va hemma med oss hela helgen, och denna helg har vi inget bestämt, det kan va ganska skönt :) men känner jag oss rätt har jag en känsla av att vi kan bli ganska rastlösa :p Vi får se vad vi hittar på!


Kommentarer
Tessan säger:

Hej... det jag fick "lära" mig var att små barn ska inte vara ute allt när det är under -10 grader.



Kram

2012-02-04 | 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback