Onsdag

Hello :) Natten till idag var inte den bästa, hon sover som en vilding kan man säga, gnäller om hon ligger i sin säng och tar man över henne till oss så far hon runt och vevar med armarna, så mellan 01 -06 låg hon vid mig och störde hehe, sen fram till 08 fick patrik ta över, den var de bara att gå upp! 

Trots en dålig natt så känner jag mig ganska pigg :) Ska börja med lite mat tänkte jag? Vad ska man äta? Ge mig förslag, vi har typ 5 olika maträtter vi växlar mellan, Så dålig fantasi!!

 Senare idag blir de att besöka Elixia för ett träningspass, en vecka sedan sist, så de är på tiden :) ska bli skönt .. nu håller jag på att fixa en film till kvällen, det blir Hamilton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback